داوطلبین عضویت در هیات مدیره انجمن

نام و نام خانوادگی: مهدي محمدی (ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی)

آدرس: قم، ۴۵ متري صدوق، Ú©ÙˆÚ†Ù‡ شماره ۳۸ØŒ پلاک ۸

 تلفاکس: ۲۹۱۵۷۵۱-۰۲۵۱           

همراه: ۰۹۱۲۲۵۳۶۶۹۰

پست الکترونیک:  mahdi.mohammadi203@gmail.com  

دکترای کتابداری و اطلاع رسانی 

نام و نام خانوادگی: مهدي محمدی (ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم)

نام پدر: فرامرز       

شماره شناسنامه: ۲۰۳

صادره از: سيه چشمه          

وضعيت تاهل: متاهل         

کد ملی: ۲۹۱۹۵۳۲۵۵۳   

مدرک تحصیلی: دکترای علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی                            

آدرس: قم، ۴۵ متري صدوق، Ú©ÙˆÚ†Ù‡ شماره ۳۸ØŒ پلاک ۸

 تلفاکس: ۲۹۱۵۷۵۱-۰۲۵۱           

همراه: ۰۹۱۲۲۵۳۶۶۹۰

پست الکترونیک:  mahdi.mohammadi203@gmail.com  

وبلاگ: www.mohammadilib.blogfa.com                                    

 

سوابق تحصيلی:

      ۱٫ کارداني علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني، دانشگاه تبريز، ۱۳۶۹

  1. کارشناسي ناپيوسته علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني، دانشگاه تبريز، ۱۳۷۲
  2. کارشناسي‌ارشد علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال، ۱۳۷۵٫
  3. دکتري تخصصي رشته علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني در واحد علوم تحقيقات تهران دانشگاه آزاد، ۱۳۸۹

فعاليتهاي آموزشي:

  1. تدريس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب از سال ۱۳۷۲- ۱۳۷۵
  2. تدريس در دانشگاه پيام نور واحد بناب از سال ۱۳۷۲-۱۳۷۵
  3. تدريس در مراکز آموزش عالي فرهنگيان استان قم از سال ۱۳۷۵ Ù€
  4. تدريس در مراکز تربيت معلم استان قم از سال ۱۳۷۵ Ù€۱۳۸۰
  5. تدريس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم از سال ۱۳۷۵ Ù€
  6. تدريس در دانشگاه پيام نور قم از سال ۱۳۷۹ – ۱۳۸۲
  7. تدريس در دانشگاه قم از سال ۱۳۷۹-
  8. تدريس در دانشگاه جامع علمي – کاربردي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي از سال ۱۳۸۲-۱۳۸۴
  9. تدريس در دانشکده صدا Ùˆ سيماي مرکز قم، ۱۳۸۵- ۱۳۸۷

فعاليتهاي اجرائي:

۱٫      مسول کتابخانه مرکزي دانشگاه قم از تاريخ ۲۵/۳/۱۳۷۸ تا ۲۴/۴/۸۲

۲٫      معاون آموزشي دانشکده علوم انساني دانشگاه آزاد اسلامي از تاريخ ۱/۸/۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴

۳٫      مدير گروه علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني دانشگاه جامع علمي Ùˆ کاربردي مرکز آموزش عالي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي قم

۴٫      عضو هيات مديره Ùˆ دبير انجمن کتابداري Ùˆ اطلاع­رساني استان قم از سال ۱۳۸۵-

۵٫      عضو هيات مديره Ùˆ دبير مجمع علمي Ùˆ فرهنگي اعضاء هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي استان قم

۶٫      رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

عضویت­های پژوهشی:

  1. كارشناس و مشاور پايگاه‌هاي كتابخانه‌اي مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي (برابر ابلاغ موجود)
  2. سردبیر فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات کودک و رسانه مرکز پژوهش­های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (برابر ابلاغ موجود)   
  3. كارشناس اتاق فكر بخش برنامه‌هاي ديني كودكان Ùˆ نوجوانان شبكه ۲ جمهوري اسلامي ايران 
  4. کارشناس ثابت اطاق فکر صدا و سیمای مرکز قم
  5. عضو شورای هم­اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

 

فعاليتهاي پژوهشي :

الف) پايان‌نامه­ها:

 بررسي داستانهاي جنگ ايران Ùˆ عراق نوشته شده براي کودکان Ùˆ نوجوانان. پايان‌نامه کارشناسي‌ارشد علوم کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال، ۱۳۷۵ØŒ (نمره ۲۰).

بررسی مفاهيم دينی در کتابهای داستانی کودکان Ùˆ نوجوانان در ایران بین سال­های ۱۳۸۰-۱۳۸۵. پايان­نامه دکتری علوم کتابداری Ùˆ اطلاع­رسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم Ùˆ تحقيقات تهران، ۱۳۸۹ØŒ (نمره ۲۸/۱۹)   

ب) کتاب ترجمه­ای و تالیفی:

 لنکس، دیوید آر …] Ùˆ دیگران[ میز مرجع مجازی: مرجعی برای آینده. ترجمه مهدی محمدی Ùˆ مهری ایژدی یگانه. تهران: نشر چاپار، ۱۳۸۸٫

ج) مقالات تحقيقي  و تاليفي  فارسی:

۱٫      محمدی، مهدی (۱۳۷۸). “بررسي داستانهاي جنگ ايران Ùˆ عراق نوشته شده براي کودکان Ùˆ نوجوانان”. پيام کتابخانه، ۹ØŒ ۱ØŒ ۴۳-۵۶٫

۲٫      محمدی، مهدی (۱۳۷۹). “نگاهي به کارنامه زنان در ثبت ادبيات جنگ براي کودکان Ùˆ نوجوانان”. پژوهشنامه ادبيات کودکان Ùˆ نوجوانان. ۶ØŒ ۶۰-۷۱٫

۳٫      محمدی، مهدی (۱۳۷۸). “تحول مواد Ùˆ منابع کتابخانه‌اي”. فصلنامه پژوهشهاي علوم انساني. ۱ØŒ ۲ØŒ ۱۷۳-۱۹۰٫

۴٫      محمدی، مهدی (۱۳۸۴اردیبهشت). “مشکلات کتابداري در نظام آموزش Ùˆ پرورش ايران”. رشد تکنولوژي آموزشي. ۸ ØŒ ۵۸-۶۳٫

۵٫      محمدی، مهدی (۱۳۸۴). “کتابداري نوين Ùˆ چالشهاي آن”. فصلنامه کتاب. ۱۶ØŒ ۱ØŒ ۱۳۷-۱۴۴٫ (علمی – ترویجی)

۶٫      محمدي، مهدي؛ متقي­دادگر، امير. (۱۳۸۶). “تحليل استنادي مقاله­هاي منتشر شده در ۳۰ شماره فصلنامه کتابداري Ùˆ اطلاع­رساني بين سالهاي ۱۳۷۶-۱۳۸۴. کتابداري Ùˆ اطلاع­رساني، ۱۰ØŒ ۲ØŒ ۷-۳۶٫ (علمی – پژوهشی)

۷٫      محمدي، مهدي. (۱۳۸۶). ” آيا اطلاعات مي­تواند ثروت محسوب شود؟“. اطلاع­شناسي، ۴ØŒ شماره ۳-۴ØŒ ۷-۲۸٫

۸٫      محمدي، مهدي- ايزدي يگانه، مهري. (۱۳۸۶). اشتراک منابع در کتابخانه هاي سنتي Ùˆ ديجيتالي با تاکيد بر چند تجربه جهاني. کتاب ماه کليات، ۱۱، ۱و۲، دي Ùˆ بهمن: Û²Û¶-Û³Û·.

۹٫       محمدي، مهدي؛ متقي دادگر، امير (۱۳۸۶). ” بررسي تطبيقي آزمون کارشناسي ارشد علوم کتابداري Ùˆ اطلاع­رساني دانشگاه­هاي دولتي Ùˆ دانشگاه آزاد اسلامي بين سالهاي ۱۳۸۱-۱۳۸۶. کتابداري، دفتر چهل Ùˆ ششم، پاييز Ùˆ زمستان: ۱۵۵-۱۷۸٫ (علمی – ترویجی)

۱۰٫    محمدي، مهدي؛ فضل­الهي، سيف­اله (۱۳۸۷). بررسي ميزان آشنايي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم با کتابخانه Ùˆ ضرورت ارائه آموزش از ديدگاه آنها. کتابداري، دفتر چهل Ùˆ هشتم، پاييز Ùˆ زمستان: ۹۳-۱۱۸٫ (علمی – ترویجی)

۱۱٫   محمدی، مهدی (۱۳۸۸ØŒ بهمن). آموزش استفاده­کنندگان چرا Ùˆ چگونه. کتاب ماه کلیات، ۱۳( ۲ )ØŒ ۶۴-۷۱٫

۱۲٫   محمدی، مهدی؛ فضل الهی، سیف­اله (۱۳۸۹ØŒ مرداد). بررسی عوامل بازدارنده موثر بر فعالیت­های علمی – پژوهشی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم. کتاب ماه (کلیات )ØŒ ۱۳ (۸)ØŒ ۵۴-۶۴٫

۱۳٫  محمدی،مهدی؛ آزاده، فریدون؛ باب­الحوائجی، فهیمه (۱۳۸۹). تربیت دینی Ùˆ اخلاقی کودکان Ùˆ نوجوانان. انجمن معارف اسلامی، ۶ (۳)ØŒ ۲۱۳-۲۵۲٫ (علمی – پژوهشی)

۱۴٫  محمدی، مهدی؛ آزاده، فریدون؛ باب­الحوائجی، فهمیه (۱۳۸۹). “نقش ادبیات در شکل­گیری شخصیت کودکان Ùˆ نوجوانان با تاکید بر گرایش­های دینی Ùˆ اخلاقی“. تربیت اسلامی، ۵ (۱۰): ۱۰۱- ۱۲۰٫ (علمی – پژوهشی Ùˆ ISC)

۱۵٫  محمدی، مهدی (۱۳۸۹). بررسی وضعیت انتشار داستانهای دینی کودکان Ùˆ نوجوانان بین سالهای ۱۳۸۰-۱۳۸۵. تحقیقات اطلاع­رسانی Ùˆ کتابخانه­های عمومی، ۱۶ (۴)ØŒ ۵۵-۸۲٫ (علمی –  پژوهشی Ùˆ ISC)

۱۶٫   ایزدی یگانه، مهری؛ محمدی، مهدی (۱۳۸۹). کاربردپذیری Ùˆ نقش آن در کتابخانه­های دیجیتال، اطلاع شناسی، ۷ (بهار)ØŒ ۳۱- ۴۴ (علمی -  پژوهشی)

۱۷٫  محمدي، مهدي (۱۳۹۰). تحليل محتوا Ùˆ نقد داستانهاي ديني منتشر شده براي كودكان Ùˆ نوجوانان در سال‌هاي ۱۳۸۰- ۱۳۸۵٫ تربيت اسلامي، ۶ (۱۳)ØŒ ۱۴۵-۱۷۲ (علمی – پژوهشی Ùˆ ISC)

۱۸٫  محمدي، مهدي (۱۳۹۱). بررسي داستانهاي ديني كودكان Ùˆ نوجوانان منتشر شده بين سال‌هاي ۱۳۸۰- ۱۳۸۵ از نظر كيفيت محتوا، ساخت Ùˆ پرداخت Ùˆ كيفيت زبان Ùˆ بيان. مطالعات ادبيات كودك، ۳ (۱): ۱۰۹-۱۳۵ (علمی – پژوهشی Ùˆ ISC)

۱۹٫  محمدي، مهدي (۱۳۹۱). تحقيقات تحليل محتوا در ادبيات کودکان Ùˆ نوجوانان ايران از سال ۱۳۵۳-۱۳۹۰٫ تحقیقات اطلاع­رسانی Ùˆ کتابخانه­های عمومی، (در دست انتشار Ùˆ داراي پذيرش). (علمی –  پژوهشی Ùˆ ISC)

۲۰٫  محمدي، مهدي؛ متقي دادگر، امير؛ ايزدي يگانه، مهري (۱۳۹۱). تحليل استنادي پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد حقوق، علوم سياسي Ùˆ فقه Ùˆ مباني حقوق دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم، پژوهش Ùˆ حوزه  ØŒ (در دست انتشار Ùˆ داراي پذيرش).

 

د) مقالات انگليسی:

۱٫ Mohammadi, Mahdi; Isfandyari Moghaddam, Ali Reza. (2008). “Some Issues On Impact And Characteristics Of Information As Wealth In The New Economy”. International Journal of Information Science and Technology. Vol, 6, No, 2, P: 37-47 (علمی – پژوهشی)

۲٫ Mohammadi, Mahdi; Isfandyari Moghadam, Alireza; Ezadi Yeghaneh, Mehri (2008). “Students’ Perception of the Impact of User Education on the Use of Reference Resources: An Iranian Experience”. Library Philosophy & Practice (E- Journal) [available at]

Www.http//digitalcommons.unl.edu/libphilprac/199 

۳٫ Mohammadi, Mahdi; Azadeh, Fereydoon; Babalhavaeji, Fahimeh (2010). “Content analysis – based studies of Iranian literature for children and young adults 1974-2007: A review“. IFLA Journal, 36(2), 166-175 online [available] http://ifl.sagepub.com/content/36/2/166.abstract?etoc

هـ) مقالات ترجمه­ای:

۱٫ محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري آمريکا”. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۵۹-۶۰٫

۲٫  محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري آستوني “. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۶۲-۶۳٫

۳٫ محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري آنگلستان”. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۶۵-۶۷٫

۴٫ محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري اوکراين”. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۶۷-۶۸٫

۵٫ محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري سريلانکا”. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۸۳-۸۷٫

۶٫ محمدي، مهدي.” قوانين اخلاق حرفه­اي انجمن کتابداري سوئد”. در مجموعه اخلاق حرفه­اي کتابداران Ùˆ اطلاع­رسانان. تاليف Ùˆ ترجمه انجمن کتابداري قم. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶: ۹۰-۹۱٫

۷٫ زنين – يوست، آلشيا (۱۳۸۶). مرجع ديجيتالی: آنچه گذشته به ما آموخته Ùˆ آنچه آينده در بر خواهد داشت. مترجم مهدی محمدی،  اطلاعات Ùˆ علوم فناوری، دوره ۲۳ØŒ شماره ۱-۲ØŒ پاييز Ùˆ زمستان: ۱۸۵-۲۰۹

و) مقالات همايش:

۱٫      بررسي ميزان آشنائي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم با بخش مرجع Ùˆ منابع آن Ùˆ ضرورت ارائه آموزش از ديدگاه آنان. آموزش استفاده‌کنندگان  Ùˆ توسعه سواد اطلاعاتي در کتابخانه‌ها Ùˆ مراکز اطلاع‌رساني: مجموعه مقاله‌هاي همايش آموزش استفاده‌کنندگان Ùˆ توسعه سواد اطلاعاتي در کتابخانه‌ها، مراکز اطلاع‌رساني Ùˆ موزه‌ها. به کوشش رحمت الله فتاحي]…Ùˆ ديگران[.مشهد: آستان قدس رضوي، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها Ùˆ مرکز اسناد، ۱۳۸۳: ۲۹۹- ۳۲۶٫

۲٫       “جامعه اطلاعاتي Ùˆ ويژگيهاي آن“. همايش چالش­هاي علم اطلاعات، اصفهان: دانشگاه اصفهان، گروه علوم کتابداري Ùˆ اطلاع­رساني، ۹- ۱۰ خرداد، ۱۳۸۶٫

۳٫        “بررسی عوامل بازدارنده موثر بر فعالیت­های پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قمهمایش راهکارهای گسترش تولید علم در دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، دی ماه ۱۳۸۹٫

۴٫      ” بررسی تولید علم اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بین سال‌های ۱۳۸۴-۱۳۹۰″. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر، به مناسبت هفته پژوهش، ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۰٫ 

۵٫        

 

ز) طرح‌ها:

۱٫      محمدی، مهدی (۱۳۸۴). بررسي ميزان توليدات علمي اعضاء هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم. دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم، معاونت پژوهشي.

۲٫      محمدی، مهدی (۱۳۸۹). تحليل استنادي پايان­نامه کارشناسي ارشد حقوق جزاء Ùˆ جرم­شناسي، الهيات (گرايش فقه Ùˆ مباني حقوق) Ùˆ علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم. دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم، معاونت پژوهشي.

۳٫     کریمی، رضا با همکاری مهدی محمدی …Ùˆ دیگران (۱۳۸۹). تولید، توزیع Ùˆ عرضه کتابهای مذهبی بین سالهای ۱۳۸۲-۱۳۸۷ از دیدگاه ناشران Ùˆ کارشناسان موضوعی : (چالش ها، فرصت ها Ùˆ راهکارها). معاونت پژوهشى دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه قم، پژوهشگاه علوم Ùˆ فرهنگ اسلامی

ح)  نقدها:

۱٫      فهرست‌نويسي Ùˆ رده‌بندي کتابهاي فارسي . کتاب ماه (کليات) ۵ØŒ ۲ØŒ بهمن ۱۳۸۰: ۴۴-۴۸٫

۲٫      مرجع‌شناسي فارسي Ùˆ عربي. فصلنامه کتاب. ۱۴ØŒ ۳ØŒ پائيز ۱۳۸۲: ۱۸۹-۱۹۶٫

۳٫      از انتخاب موضوع تا چاپ سپاری. کتاب ماه (کليات) ۱۲ØŒ ۷ØŒ تیر ۱۳۸۸: ۲۶-۳۱٫

ط) گزارشها:

۱٫ گزارش فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم. خبرنامه انجمن کتابداري Ùˆ اطلاع‌رساني ايران. ۱ØŒ ۴ØŒ شهريور ۱۳۸۱: ۱۶-۱۷٫

۲٫ قصه Ø´Ú©Ù„ گيري انجمن کتابداري Ùˆ اطلاع رساني استان قم. خبرنامه انجمن کتابداري Ùˆ اطلاع رساني ايران، ۵ØŒ ۲ØŒ فروردين Ùˆ ارديبهشت ۱۳۸۵: ۲۰- ۲۳٫  

ی) مصاحبه­ها

۱٫ محمدی، مهدی. پژوهش در پرسش. رواق هنر Ùˆ انديشه. شماره Û±Û¶ØŒ آبان Û±Û³Û¸Û¶: Û±Û³Û²-Û±Û´Û°.

ک) کارگاه­ها:

  1. کارگاه پایان­نامه نویسی برای معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم، ۱۹-۲۰ دی ماه ۱۳۸۹ (چهار دوره).
  2. کارگاه مقاله نویسی برای اعضاء هیات علمی جامعه المصطفی ۲۱ دی ماه ۱۳۸۹
  3. کارگاه شیوه­های جستجوی اطلاعات در اینترنت Ùˆ پایگاه­های اطلاعاتی برای اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، ۲۰ Ùˆ ۲۱ بهمن ۱۳۸۹٫ 
  4. کارگاه نحوه ارائه سمینار خوب برای اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
  5. کارگاه مقاله نویسی فارسی برای اعضاء باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، ۲۷-۲۸ خرداد ۱۳۹۰٫
  6. کارگاه روش تحقیق برای اعضاء سازمان بسیج علمی – پژوهشی Ùˆ فناوری بسیج استان قم ۲۳-۲۴ شهریور ۱۳۹۰
  7. کارگاه پایان‌نامه نویسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد اخلاق، دانشگاه مجازی المصطفی، ۲۵ آذر  ۱۳۹۰
  8. کارگاه مقاله نویسی برای کارشناسان نیروگاه حرارتی قم، ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۱

ل) سخنرانی:

۱. بررسی تولید علم ایران در حوزه علوم انسانی بر اساس اطلاعات موجود در سایت اسکاپوس، مرکز فقهی جامعه‌المصطفی، ۲۱ د د ذآبان ۱۳۹۰

 

س ) دوره‌هایی که گذراندم:

  1. دوره آموزش  ICDL    درجه ۲ از مرکز آموزش فنی Ùˆ حرفه‌ای استان قم
  2. دوره آموزش ایجاد وبلاگ به مدت ۸ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
  3. دوره آموزش کاربرد فن‌آوری اطلاعات در تعلیم Ùˆ تربیت به مدت ۱۶ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  4. دوره آموزش الگوهای یاددهی Ùˆ یادگیری به مدت ۲۴ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  5. دوره آموزش الگوهای برنامه‌ریزی Ùˆ تدوین طرح درس به مدت ۸ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  6. دوره آموزش فلسفه تعلیم Ùˆ تربیت به مدت ۱۲ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  7. دوره آموزش آشنایی با آیین‌نامه‌های آموزشی Ùˆ پژوهشی به مدت ۸ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  8. دوره آموزش روانشناسی تحول به مدت ۸ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  9. دوره آموزش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به مدت ۸ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی
  10. دوره آموزش انگیزش Ùˆ یاددهی اثر بخش به مدت ۱۶ ساعت در مرکز مطالعات Ùˆ آموزش نیروی انسانی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

 

ک) جوايز:

۱٫          استاد نمونه دانشگاه جامع علمي کاربردي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، در سال ۱۳۸۴

۲٫          پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم در سال ۱۳۸۶٫ 

۳٫          پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در سال ۱۳۸۷

۴٫          پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در سال ۱۳۸۸


  1. ناشناس گفت:

    سلام
    خوشحالم که دکتر محمدي قبول کردند که اين دوره شرکت کنند

  2. ناشناس گفت:

    دانشجوی گرامی اگر قرار باشد شرکت نکنند Ùˆ قبول زحمت نفرمایند پس تعهد به رشته Ùˆ شهر Ùˆ خدمت Ùˆ…معنا نخواهد داشت . به نظرم ایشان علاوه بر اینکه باید فعال تر باشند باید بیش از گذشته دوستان دیگر را هم تشویق کنند . قرار نیست با قبول مسولیت در دانشگاه آزاد ØŒ تعهد خود را به این رشته فراموش کنند . گرچه آقای محمدی فارغ از هر گونه اغراق Ùˆ یا نقد از جانب امثال من ØŒ فردی بسیار دلسوز Ùˆ مهربان هست Ùˆ همگان میدانند Ú©Ù‡ در تواضع Ùˆ نوعدوستی مثال زدنی هستند

  3. ناشناس گفت:

    استاد محمدي؛
    با سلام و احترام
    شما به همراه استاد محمدي يار ديرين انجمن هستيد و انشاءالله خواهيد بود.
    بسيار خوشحالم كه قبول زحمت كرديد.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.