نام  و نام خانوادگی: زهرا آقایی                    Â
تاریخ تولد: ۲۱/۴/ ۱۳۶۳           مØÙ„ تولـــد: نائین
کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی
پست الکترونیک: zahra63a@yahoo.com
کارشناس ارشد کتابداری Ùˆ اطلاع رسانیÂ
نام  و نام خانوادگی: زهرا آقایی                    Â
تاریخ تولد: ۲۱/۴/ ۱۳۶۳           مØÙ„ تولـــد: نائین
پست الکترونیک: zahra63a@yahoo.com
ب: سوابق ØªØØµÛŒÙ„ÛŒ
  مدرك ØªØØµÙŠÙ„ÙŠ |
رشته ØªØØµÙŠÙ„ÙŠ |
دانشگاه Ù…ØÙ„ اخذ مدرك |
تاريخ اخذ مدرك |
کارشناسی |
کتابداری و اطلاع‌رسانی |
دانشگاه قم |
۱۳۸۶ |
کارشناسی ارشد |
کتابداری و اطلاع‌رسانی |
دانشگاه الزهرا |
۱۳۹۰ |
Â
ج: سابقه خدمت
سازمان Ù…ØÙ„ خدمت:
 کتابخانه آیت الله بروجردی (ره)
پست سازماني ÙØ¹Ù„ÙŠ
: Ùهرستنویس
سابقه خدمت:  یک سال                                سابقه خدمت در سمت ÙØ¹Ù„ÛŒ: یک سال
Â
ÙØ¹Ø§Ù„یت های آموزشی، پژوهشی Ùˆ اجرایی
عنوان پایان‌نامه:
به کار‌گیری
Ùناوری DAISY (Digital Accessible Information System) در کتابخانه‌ها
و مراکز نابینایان شهر تهران (با
درجه عالی، نمره پایان‌نامه: ۱۹)
       استادراهنما: جناب آقای دکتر رضایی شریÙ
آبادی (رئیس انجمن کتابداری Ùˆ اطلاع‌رسانی ایران Ùˆ سردبیر ÙØµÙ„نامه کتاب)
§       Â
عنوان مقاله Ù¾Ø°ÛŒØ±ÙØªÙ‡â€ŒØ´Ø¯Ù‡ در دانشگاه
تهران: راهکارهای لازم برای گسترش ÙØ¶Ø§ÛŒ کسب وکار Ùˆ ایجاد ÙØ±ØµØªâ€ŒÙ‡Ø§ÛŒ شغلی برای
معلولان
§       Â
عنوان مقاله : مطالعه‌ی روابط عمومی در
سازمان آرشیو، رضایی شری٠آبادی، سعید.”جزوه های آموزش درس اصول
آرشیو”ØŒ۱۳۸۸ .
Â
§       Â
تهیه Ùیلم آموزشی Ùˆ بروشور در قالب سی‌دی
در ارتباط با Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از Ùناوری کتاب‌های گویای دیجیتال در کتابخانه‌ها Ùˆ مراکز
نابینایان
شرکت
در کارگاه‌های:
۱-Â Â Â Â
متغیرهای کلیدی Ú©ÛŒÙیت در کتابخانه ها Ùˆ
مراکز اطلاع‌رسانی (ÙØ±Ø§Ù…رز مسعودی)
۲-Â Â Â Â
کارگاه‌های آموزشی با Ù…ØÙˆØ±ÛŒØª
“تعاونی‌های دانش‌ بنیان”ØŒ “طراØÛŒ Ùˆ توسعه Ù…ØØµÙˆÙ„”ØŒ
“موÙقیت Ùˆ Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ”ØŒ “Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ Ùناوری Ùˆ سازمانی”ØŒ
“Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ Ùˆ توسعه اقتصادی”ØŒ “Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ Ùˆ اقتصاد Ù†ÙØªÛŒ کشور”
Ùˆ همچنین در ارائه Ø´ÙØ§Ù‡ÛŒ مقالات در نخستین Ú©Ù†ÙØ±Ø§Ù†Ø³ دانشجویی Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ در کشور
۳-Â Â Â Â
یازدهمین همایش سراسری انجمن علمی –
دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) با عنوان “نمایه‌سازی Ùˆ چکیده‌نویسی کاربردها،
Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØªâ€ŒÙ‡Ø§ØŒ تنگناها Ùˆ راهکارها
۱-Â Â Â Â
اخلاق نگارش Ùˆ تØÙ‚یق (عباس ØØ±ÛŒ)
Â
سوابق شغلی
۱-Â Â Â Â
کتابخانه مرکز تربیت معلم ØØ¶Ø±Øª
معصومه(س)
۲-Â Â Â Â
کتابخانه آستانه مقدسه ØØ±Ù… ØØ¶Ø±Øª
معصومه(س)
۳-Â Â Â Â
کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
۴-Â Â Â Â
کتابخانه ØØ¶Ø±Øª آیت الله بروجردی (ره) Ùˆ
کار در بخش‌های مختل٠به ویژه Ùهرستنویسی
Â
د: مهم ترین برنامه ها و اهدا٠مورد نظر خود برای آینده
کاری انجمن:
۱-    ایجاد زمینه‌های نو برای کتابداران Ùˆ کتابداری
۲-    تعالی بخشیدن به ØØ±ÙÙ‡ Ùˆ ØØ±Ú©Øª ØØ±ÙÙ‡ برای Ø±ÙØ¹ چالش‌های موجود
از طریق مشارکت گروهی با انجمن‌های کتابداری سایر استان‌ها و سایر کشورها و گسترش
همکاری‌های Ù…ØÙ„ی، ملی Ùˆ بین المللی
۳-    ارائه ÙØ¹Ø§Ù„یت‌ها Ùˆ رویکردهای جدید برای ارتقای ØØ±ÙÙ‡
۴-    تشویق اعضای ØØ±Ùه‌کتابداری برای کسب آموزش Ùˆ بازآموزی خصوصا
مهارتهای Ùناوری اطلاعات Ùˆ ارتباطات Ùˆ سواد اطلاعاتی
۵-    ایجاد ÙØ±ØµØªâ€ŒÙ‡Ø§ÛŒ آموزشی مداوم برای کتابداران Ùˆ اعضا از طریق
سمینارها، کارگاه‌های آموزشی Ùˆ Ú©Ù†ÙØ±Ø§Ù†Ø³â€ŒÙ‡Ø§ Ùˆ سایر برنامه‌های آموزشی
۶-    ØÙ…ایت از Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ خدمات دهیÂ
Ùˆ Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از Ùناوری های نوین در کتابخانه‌ها برای معلولان Ùˆ نابینایان
۷-    ØÙ…ایت از Ø·Ø±Ø Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از کتابداران Ùˆ متخصصان اطلاعاتی برای
خدمات دهی در مدارس Ùˆ مراکز آموزشی Ùˆ ØÙ…ایت از گسترش تعداد مجموعه های مراکز رسانه‌ای
کتابخانه‌های مدارس
Â
امیدوارم با بالاترین رای انتخاب بشی